Zmiany organizacji pracy w PCZ
Opublikowano: 10/11/2021
W związku z dynamicznie rozwijającą się sytuacją epidemiczną związaną z koronawirusem
SARS-CoV-2 zachodzi potrzeba podjęcia od dnia 10 listopada 2021 r. zmian organizacyjnych w pracy szpitala:
1. Karty informacyjne, wyniki badań i inne dokumenty będą wydawane w budynku portierni przy wejściu głównym do szpitala w dni robocze w godzinach 11:00 - 13:00.
2. Rejestracji do poradni, pracowni lub gabinetów diagnostycznych można dokonywać tylko telefonicznie pod nr telefonów:
a) podstawowa opieka zdrowotna - 75 744 9205
b) poradnie specjalistyczne:
- kardiologiczna - 512 241 472
- poradnia chirurgiczna - 75 744 9233 oraz 75 744 9287
- poradnia gastroenterologiczna - 75 744 9220
- poradnia ginekologiczno-położnicza - 75 744 9252 oraz 75 744 9253
c) pracownia endoskopii (gastroskopia, kolonoskopia) - 75 744 9220;
d) pracownia USG - 75 744 9233, 75 744 9287 oraz 75 744 9214;
e) punkt pobrań wymazów - 797 906 783;
f) punkt szczepień powszechnych - 75 744 9274 oraz 512 100 709.
3. Prosimy przestrzegać godzin rejestracji umówionej wizyty w celu realizacji świadczenia w ramach POZ, poradni specjalistycznych i pracowni diagnostycznych.
4. Korzystać z realizacji usług medycznych w trybie teleporady - dotyczy pacjentów zaopatrywanych w POZ. Ostateczną decyzję o trybie usługi medycznej i porady podejmuje lekarz.
5. Zostają utrzymane ograniczenia odwiedzin w oddziałach szpitalnych oraz zakaz wchodzenia osób postronnych na teren szpitala.