Zgłoszenie zbycia/nabycia pojazdu
Wniosek właściciela
Zgłoszenia należy dokonać w ciągu 30 dni od daty zbycia/nabycia pojazdu.
Zgłoszenia nabycia/zbycia pojazdu można dokonać:
- osobiście
- poprzez platformę e-puap
- drogą mailową: powiat@kamienna-gora.pl
- pocztą tradycyjną
- wrzucić dokumenty do urny ustawionej przed Wydziałem Komunikacji
Opłaty
Nie podlega
Wymagane dokumenty
Wniosek właściciela dotyczący zgłoszenia zbycia/nabycia pojazdu ( do pobrania poniżej ), do którego dołącza się dokument, na podstawie którego nastąpiło nabycie/zbycie pojazdu.
Pliki do pobrania:
Złożenie wniosku
Właściciel, bądź osoba upoważniona (pełnomocnictwo do pobrania) przedkłada komplet dokumentów w Wydziale Komunikacji - ul. H. Sienkiewicza 6a parter
tel. 75 6450101, 75 6450103
Godziny pracy Wydziału:
1. Poniedziałek 7.30 - 17.00
2. Wtorek 7.30 - 15.30
3. Środa 7.30 - 15.30
4. Czwartek 7.30 - 15.30
5. Piątek 7.30 - 14.00
Pliki do pobrania:
Czas załatwienia sprawy
Zgłoszenia dokonuje się niezwłocznie.