Zgłoszenie zmian danych do ewidencji gruntów i budynków
1
Zmiana danych osobowych
W przypadku zmiany danych osobowych właściciel w terminie 30 dni powinien zgłosić zmianę do ewidencji gruntów i budynków.
Pliki do pobrania:
2
Opłaty
Brak opłat.
3
Wymagane dokumenty
Do poprawnie wypełnionego zgłoszenia należy dołączyć dokument potwierdzający zaistniałą zmianę (np. odpis aktu małżeństwa).
4
Złożenie wniosku
Dokumenty należy złożyć w Wydziale Geodezji ul. Sienkiewicza 6a, 3 piętro lub za pośrednictwem poczty.
Tel. 75 645 01 34.
Godziny pracy urzędu:
- poniedziałek 7:30 - 17:00;
- wtorek, środa, czwartek 7:30 - 15:30;
- piątek 7:30 - 14:00.
5
Czas załatwienia sprawy
Realizacja odbywa się w terminie do 30 dni od daty dostarczenia zgłoszenia.