Zgłoszenie zmian danych do ewidencji gruntów i budynków

1

Zmiana danych osobowych

W przypadku zmiany danych osobowych właściciel w terminie 30 dni powinien zgłosić zmianę do ewidencji gruntów i budynków.

Pliki do pobrania:

2

Opłaty

Brak opłat.

3

Wymagane dokumenty

Do poprawnie wypełnionego zgłoszenia należy dołączyć dokument potwierdzający zaistniałą zmianę (np. odpis aktu małżeństwa).

4

Złożenie wniosku

Dokumenty należy złożyć w Wydziale Geodezji  ul. Sienkiewicza 6a, 3 piętro lub za pośrednictwem poczty.


Tel. 75 645 01 34.

Godziny pracy urzędu:

- poniedziałek 7:30 - 17:00;

- wtorek, środa, czwartek 7:30 - 15:30;

- piątek 7:30 - 14:00.

5

Czas załatwienia sprawy

Realizacja odbywa się w terminie do 30 dni od daty dostarczenia zgłoszenia.