Wydawanie wypisu/ wypisu i wyrysu / wyrysu z rejestru gruntów i budynków

1

Złożenie wniosku

  • formularz EGiB
  • klauzula RODO

 

Wniosek można złożyć osobiście w Wydziale Geodezji, przy ul. Sienkiewicza 6a, III piętro,

tel. 75/ 645 01 34 lub 35

Godziny pracy:

- poniedziałek 7:30 - 17:00;

- wtorek, środa, czwartek 7:30 - 15:30;

- piątek 7:30 - 14:00.

Wniosek można również wysłać:   

2

Czas załatwienia sprawy

W zależności od rodzaju i wielkości zamówienia oraz sposobu dostarczenia zlecenia, realizacja wniosku odbywa się niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od złożenia zamówienia.

3

Opłaty

Za sporządzenie wypisu / wypisu i wyrysu / wyrysu z rejestru gruntów i budynków nalicza się opłaty zgodnie z Załącznikiem ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i kartograficzne pn. wysokość stawek podstawowych w odniesieniu do odpowiednich jednostek rozliczeniowych, wysokość współczynników korygujących oraz zasady ustalania tych współczynników, a także szczegółowe zasady obliczania wysokości opłaty - tabela 11.

Opłaty za wykonanie wypisu / wypisu i wyrysu / wyrysu można dokonać w Kasie Starostwa, przelewem na rachunek bankowy lub kartą w Wydziale Geodezji, po otrzymaniu Dokumentu Obliczenia Opłaty.

 

UWAGA: Opłatę pobiera się przed udostępnieniem wypisu/ wypisu i wyrysu / wyrysu z ewidencji gruntów i budynków.