Wydawanie wypisu/ wypisu i wyrysu / wyrysu z rejestru gruntów i budynków
Złożenie wniosku
- formularz EGiB
- klauzula RODO
tel. 75/ 645 01 34 lub 35
Godziny pracy:
- poniedziałek 7:30 - 17:00;
- wtorek, środa, czwartek 7:30 - 15:30;
- piątek 7:30 - 14:00.
Wniosek można również wysłać:
- na adres e-mail / w przypadku, gdy opatrzony jest kwalifikowanym podpisem elektronicznym /mariia.zeliunko@kamienna-gora.pl katarzyna.ziemianska@kamienna-gora.pl agnieszka.blonska@kamienna-gora.pl karolina.adamek@kamienna-gora.pl
- za pośrednictwem poczty tradycyjnej,
- za pośrednictwem E-PUAP,
- za pośrednictwem portalu: https://kamiennagora.giportal.pl/
Pliki do pobrania:
Czas załatwienia sprawy
W zależności od rodzaju i wielkości zamówienia oraz sposobu dostarczenia zlecenia, realizacja wniosku odbywa się niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od złożenia zamówienia.
Opłaty
Za sporządzenie wypisu / wypisu i wyrysu / wyrysu z rejestru gruntów i budynków nalicza się opłaty zgodnie z Załącznikiem ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i kartograficzne pn. wysokość stawek podstawowych w odniesieniu do odpowiednich jednostek rozliczeniowych, wysokość współczynników korygujących oraz zasady ustalania tych współczynników, a także szczegółowe zasady obliczania wysokości opłaty - tabela 11.
Opłaty za wykonanie wypisu / wypisu i wyrysu / wyrysu można dokonać w Kasie Starostwa, przelewem na rachunek bankowy lub kartą w Wydziale Geodezji, po otrzymaniu Dokumentu Obliczenia Opłaty.
UWAGA: Opłatę pobiera się przed udostępnieniem wypisu/ wypisu i wyrysu / wyrysu z ewidencji gruntów i budynków.