Uznanie rekultywacji gruntów za zakończoną
1
Rekultywacja
Starosta Kamiennogórski wydaje decyzję uznającą rekultywację gruntów za zakończoną po zasięgnięciu opinii:
-
dyrektora właściwego terenowo okręgowego urzędu górniczego w odniesieniu do działalności górniczej,
-
dyrektora regionalnej dyrekcji Lasów Państwowych w odniesieniu do gruntów o projektowanym leśnym kierunku rekultywacji,
-
wójta (burmistrza).
2
Wymagane dokumenty
Do poprawnie wypełnionego wniosku o wydanie decyzji uznajacej wykonanie rekultywacji
(wniosek do pobrania poniżej) należy dołączyć:
-
opis przeprowadzonych prac rekultywacyjnych;
-
mapę sytuacyjno-wysokościową z zaznaczonym terenem objętym wnioskiem.
Pliki do pobrania:
3
Złożenie wniosku
Komplet dokumentów należy złożyć w Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego.
Wszelkich informacji udziela Wydział Geodezji, ul. Sienkiewicza 6a, 58-400 Kamienna Góra, tel. 75 645 01 34.
Godziny pracy urzędu:
- poniedziałek 7:30 - 17:00;
- wtorek, środa, czwartek 7:30 - 15:30;
- piątek 7:30 - 14:00.
4
Czas załatwienia sprawy
Termin załatwienia sprawy określają przepisy kodeksu postępowania administracyjnego.