Uznanie rekultywacji gruntów za zakończoną

1

Rekultywacja

Starosta Kamiennogórski wydaje decyzję uznającą rekultywację gruntów za zakończoną po zasięgnięciu opinii:
  • dyrektora właściwego terenowo okręgowego urzędu górniczego w odniesieniu do działalności górniczej,
  • dyrektora regionalnej dyrekcji Lasów Państwowych w odniesieniu do gruntów o projektowanym leśnym kierunku rekultywacji,
  • wójta (burmistrza).

 

2

Wymagane dokumenty

Do poprawnie wypełnionego wniosku o wydanie decyzji uznajacej wykonanie rekultywacji

(wniosek do pobrania poniżej) należy dołączyć:

  • opis przeprowadzonych prac rekultywacyjnych;
  • mapę sytuacyjno-wysokościową z zaznaczonym terenem objętym wnioskiem.

Pliki do pobrania:

3

Złożenie wniosku

 

Komplet dokumentów należy złożyć w Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego.


Wszelkich informacji udziela Wydział Geodezji, ul. Sienkiewicza 6a, 58-400 Kamienna Góra,  tel. 75 645 01 34.

Godziny pracy urzędu:

- poniedziałek 7:30 - 17:00;

- wtorek, środa, czwartek 7:30 - 15:30;

- piątek 7:30 - 14:00.

4

Czas załatwienia sprawy

Termin załatwienia sprawy określają przepisy kodeksu postępowania administracyjnego.